کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

 

 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شش طرح مهر ماندگار در استان سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری در هفته دولت شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ، مهندس علی محمد آزاد در ستاد طرح‌های مهر ماندگار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سهم این استان با تلاش‌های انجام شده از محل طرح‌های مهر ماندگار، 49 طرح است.

وی افزود: با اقدامات صورت پذیرفته، اکنون طرح‌های سد ماشکید، قطعه اول بزرگراه زاهدان–بم، دو قطعه از بزرگراه زاهدان-زابل، آبرسانی به شهرهای سیستان و خوابگاه 500 نفره دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده بهره‌برداری قرار گرفته است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان حجم اعتبارات اختصاص یافته برای طرح‌های مهر ماندگار استان را بالغ بر 55 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

آزاد تصریح کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال، رفاه، آسایش، عمران، آبادانی، رونق بازرگانی و تجارت و توسعه همه جانبه را در استان در پی دارد که باید آثار و برکات این طرح‌ها به نحو کامل به اطلاع عموم مردم برسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار استان با اعتبارات عمرانی 18سال استان برابر است، تاکید کرد: این رقم نشانه توجه و عزم دولت به رفع محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های تاریخی سیستان و بلوچستان است که باید به بهترین شکل معرفی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با تاکید بر پرهیز از بزرگنمایی در اطلاع رسانی بیان داشت: خدمات دولت و نظام آنقدر بزرگ است که اگر صحیح اطلاع رسانی شود رضایت بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت.

آزاد افزود: تدبیر ویژه دولت این بوده که طرح‌های دولت نهم و دهم تا پایان همین دولت و با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: تدابیر ویژه‌تر برای طرح‌های مهر ماندگار اندیشیده شده است و تحقق اهداف مهر ماندگار به همدلی و وفاق بیشتر و اراده مطلوب‌تر دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح‌های ارزنده مهر ماندگار در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سهم این استان از طرح‌های مهر ماندگار قابل قبول است و باید مدیران در زمینه تکمیل این طرح‌ها نهایت تلاش را داشته باشند تا طرح‌ها به سرعت و در موعد مقرر اجرا شود.

آزاد اضافه کرد: هدف دولت این است که طرح‌هایی که در دولت نهم آغاز شده و شرایط برای اتمام آنها فراهم است، تکمیل کند و به انجام رساند.

وی بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار که از اساسی‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های استان است را تحقق شعار خدمتگزاری و عدالت محوری دولت نهم و دهم ذکر کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ساخت 50 کیلومتر بزرگراه، آسفالت 3 هزار کیلومتر راه روستایی و اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌های استان، ساخت 11 بیمارستان، احداث سرسرای ورزشی 2 هزار نفری، ساخت نیروگاه، راه‌اندازی معادن مس چهل کوره، احداث و تکمیل سد و شبکه آبیاری و زهکشی، اتصال شبکه ریلی چابهار-مشهد، گاز رسانی به زاهدان، توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و اجرای بیش از هزار و 215 طرح محرومیت‌زدایی را از جمله طرح‌های مهر ماندگار در سیستان و بلوچستان اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com